zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tennisträning

Publicerad 2011-12-02 15:07:39 i Träning,

Igår när vi hade rulleträning på sjukhuset så passade jag på att träna lite vändningar och från stopp till start osv... i syfte att ta med mig det till tennisen.

Idag tränade jag och Anna tennis och det gick riktigt BRA!! Visst för att det har gått framåt hela tiden förutom i tisdags men så här bra har det inte gått alls innan.

Trots att Anna skjuter "mindre" snälla bollar så är jag ändå där och nuddar dem med racket och det betyder att jag börjar få till tekniken med rullandet. Många av dem kan jag slå tillbaka dock inte hela vägen över nät och inte alltid åt det håller jag kanske tänker mig :) Men det går!!


Så hurra för sådan träning som idag men ack vad jag kommer ha träningsvärk i armarna i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela