zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Spelade tennis

Publicerad 2011-12-16 20:49:08 i Träning,

Vaknade idag fredag och mådde mycket bättre än i går. Skönt min strategi verkade fungera.

Även om jag inte var så orolig för det hela så är det jobbigt när kroppen lägger av totalt och ger mig en massa konstiga symptom. Min neurolog hade nog sagt att det var ett skov av ...något.

Hur som helst så tog jag mig till affären och handlade lite mat, någon julklapp och även en ny plast gran. (vi tål inte vanliga)

Tennisen gick jättebra!!!

Eller jag tyckte det gick så där men min partner taladade snällt om att hon har höjt ribban många steg och det gick bra det också.

Så en bra fredag blev det allt och jag mår fortfarande ganska bra:)

Trevlig helg på er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela