zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Sista träningen för i år.

Publicerad 2011-12-27 16:07:23 i Träning,

Och vi konstaterade att 2011 har bara gått bättre och bättre och bättre:) Hurra vad härligt att få skriva dessa rader:)

Nu kan 2012 bara gå ännu bättre.

Idag gjorde jag en övning som tom friska har svårt att göra och jag fixade det galant ;)

Jag är så glad att jag vill komma tillbaka så mycket det går och att jag har en sjukgymnast som har samma inställning som jag, är man envis även när det blir djupa dalar så går allting.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2011-12-29 11:26:18

Å vad glad jag är för din skull!!

Du är verklgien värd att må bra gumman!

Kramis

Postat av: MyStory

Publicerad 2011-12-30 20:59:13

Så roligt att läsa att det bara går bättre och bättre för dig :-) Jag är säker på att 2012 kommer att bli ett ännu bättre år för dig. Önskar dig ett gott slut på det här året och ett Gott Nytt År 2012!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela