zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

rensar och plockar.

Publicerad 2011-12-03 12:22:53 i Allmänt,

Tänk att man kan tycka om att plocka undan och rensa.

Tror det är för att jag inte har kunnat/ orkat/haft förmågan på flera år.

Sedan vinden blev helt klar med isolering och garderober så har vi en helt annan förmåga att växla säsongens skor/kläder på ett helt annat sätt. Det gör väldigt mycket kan jag säga.

Jag äter fortfarande lite mera muskelmedicin och har en del biverkningar som ont i halsen och ovanligt rosslig i luftrören.

Men biverkningarna är inte så jobbiga som själva spactisiteten är, för den har faktiskt blivit mycket mycket bättre:)

Så neurologen hade nog så rätt han:) Även där känner jag mig lyckligt lottad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela