zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Rengöring

Publicerad 2011-12-05 18:23:01 i Allmänt,

För ett tag sedan så köpte jag en flaska rengöring till diskmaskinen.

Den blev stående i köksskåpet till idag. Nu eller aldrig eftersom diskmaskinen aldrig är tom så passade jag på att ställa in flaskan och köra ett supervarmt program.

När jag öppnade luckan så blev jag nästan bländad, jösses var korgarna så ljusgrå från början?!? Och bestickkorgen hade den verkligen en sådan färg förut.

Fy fasen vad äcklig en diskmaskin är egentligen.

Nu kommer jag vara mera noga med att rengöra den.

Hur gör ni andra med era maskinen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela