zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

På dem igen.

Publicerad 2011-12-19 21:43:10 i Bortglömda?!,

Jag har skrivit om det förut, nya parkeringen vid vårt ombyggda kulturhus.

För 1½ vecka sedan pratade jag med först parkeringsbolaget som säger att det är tekniska förvaltningen som satt tidsavgivelsen, tekniska förvaltningen säger att det är parkeringsbolaget för det är deras mark.

Hmm moment 22?!

Hon på kommunen skulle ringa parkeringsbolaget för att reda ut saker och sedan återkomma till mig, förra veckan!!

Försökte nå henne idag men lyckades inte så jag fortsätter väl i morgon , om JAG hinner.

Tycker det är så dåligt för när man pratar med någon så låter det alltid, ja jag vet inte för jag var inte med i just det projektet. Hmm börjar fundera på vem som är med var eftersom man alltid får samma svar.

jaja någon gång ska det väl redas ut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela