zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ordningen återställd.

Publicerad 2011-12-15 08:13:42 i Allmänt,

Försvann någon dag från bloggen, det hände så mycket annat.

Förra veckan sedan körde jag en rengöring i vår diskmaskin. När jag öppnade luckan så blev jag bländad så ren blev den:)

Några dagar sedanre gick den sönder:( Att diska för hand går väl rätt ok men min kropp tyckte ínte om det.

I går fick vi den lagad igen så nu är det ordning i köket igen.

Natten tills i går så gick åskan så in i bänken. Det kom så fort och small så det fräste i våra kontakter med resultat att modem och router gick sönder. Som tur var så hade vi ett extra modem ståendes och det var bara att åka och köpa en ny router.

I går kväll så var det orndning på datastrulet också.

Nu har det hänt 3 ordentliga negataiva saker så nu kan det inte bli annat än en superbra jul.

Har för övrigt köpt mig en ny mobiltfn som ska tåla att man tappar den och vattentålig och det passar mig som tappar saker lätt i perioder och särskilt när jag rullar så åker de ur fickan och rätt ut på backen som kan vara både våt och skitig.

En sak bara.....jag får den inte att fungera med mitt inbyggda headset i bilen. morr.

Gjorde en uppdatering på den i går så nu hoppas jag att det ska fungera. Annars åker den nog tyvärr tillbaka till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela