zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Långt under normaldos.

Publicerad 2011-12-04 18:38:38 i Gnälliga tråden.,

Har funderat mycket på min medicinökning och hur bra den verkar.

Är en person som inte tål och vill äta mediciner mer än absolut den nödvändiga dosen.

Läste på hemsidan för min medicin eftersom den inte finns i Sverige att normal dos är 400-800 mg om dagen.

Pust tänkte jag, just nu så äter jag strax under 75mg om dagen.

Jag har inte för avsikt att öka för faktum är att den fungerar och gör nytta OM jag tar den som jag ska göra. Det får inte gå över tiden till nästa tablett för då är kramperna tillbaka och nu när det är bättre emellan så känner jag hur ont kramperna egentligen gör.

Vet inte hur det kommer fungera när jag börjar jobba med medicin i kroppen för jag blir väldigt fumlig i händer/armar också. Alla muskler blir väldgit avslappade men jag har nog kramper lite här och var i vanliga fall kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela