zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kroppen sa ifrån, tror jag.

Publicerad 2011-12-16 20:46:24 i Gnälliga tråden.,

Jag tror det var för mycket för kroppen det som hänt sista veckan.

Natten till onsdag så brände/krampade/smärtade benen så jag höll på att börja gråta. Fungerade ganska bra på dagarna med extra medicin mot kramperna.

Samma sak natten mellan onsdag och torsdag. Fruktansvärt.

Besök hos sjukgymnasten på torsdagen och hon blev helt förskräckt över hur dålig jag var. Ville nog hellst att jag skulle uppsöka sjukvården, visst men vad gör de åt saken? Ingenting, lägger in min och talar snällt om för mig att jag är frisk för så gör neurologen i min hemstad.

Nä jag valde att öka på krampmedicin och låta rullen flytta in under torsdagen.

Min tennisvän frågade om vi skulle spela tennis på fredagen och för första gången så tvekade jag, orkar jag det ?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela