zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Julpynt, gran, och klappar är klart.

Publicerad 2011-12-18 13:38:43 i Allmänt,

Trots allt elände vi varit med om sista veckan så är vi nu helt klarar med allt.

Nu kan vi ägna resten av veckan åt att njuta och laga den julmaten vi vill ha. Eftersom jag är vegetarian så tycker jag nya spännande saker är kul att prova.

För första gången på flera år har jag julpynt både här och där, njuter av att ha det så. Åren tillbaka i tiden så har jag inte orkat bry mig så mycket pga all sjukdom som drabbat mig.

Det är på många sätt som jag känner att jag är tillbaka i livet igen och en sak som jag vill jobba på är att orka börja umgås lite mera med andra.

har helt enkelt inte haft orken till det heller på väldigt länge.


Men nu myser jag, vi ska iväg på innebandy match och så kommer vänner på lite glögg lite senare idag. Mys blir det då.

kram där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela