zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Juldagen

Publicerad 2011-12-25 16:46:43 i Allmänt,

Idag var det dags att hälsa på min svärfar en stund på fm.

Skulle kommit iväg bra mycket tidigare än vad vi gjorde, men vad gör det vi är ju lediga.

Vi har hunnit med en promenad i det underbara vädret också.

Min kropp är lite mera kaputt än vanligt, trots att jag inte har stressat över jul så känner kroppen av det.

Så idag är det en vilodag med krampande ben/tår och en halsbränna utan dess like.

I morgon är det bättre det vet jag så jag tar vara på tiden med mys på tv och en bra bok:) Med gott samvete.

Ha en fortsatt trevligt jul där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela