zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Dubbla träningspass.

Publicerad 2011-12-07 17:35:56 i Träning,

Ja det kanske inte är helt ok att först träna bassängträning med simning och lite annan träning.

Sedan spelade jag ett tennispass 1½ timma och idag var jag riktigt varm när vi var klara.

Men kul var det allt.

Skulle pumpa min tennisstol SJÄLV idag tänkte jag, men icke det gick inte att få i luft. Maken fick snällt hjälpa mig men han lyckades inte heller.

Så på väg till tennisträningen så åkte jag förbi cykel affären och köpte mig en handpump för ändamålet och en annan koppling till min pump jag har hemma så jag kan använda den också.

Så var han så snäll i affären så han pumpade däcken åt mig när jag ändå var där.

Så första gången som jag spelar tennis med ordentligt pumpade däck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela