zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Det hjälper att öppna ögonen på folk.

Publicerad 2011-12-20 20:08:50 i Bortglömda?!,

Idag pratade jag med tekniska förvaltningen ang dessa handikapp parkeringar vid kulturhuset som jag skrev om tidigare.

Nu har frågan tagit upp och de har börjar disskutera hur de ska lösa det hela så det blir en förändring. Dock vill de inte släppa tiden på alla platserna och jag förstår egentligen inte varför.

Personen i fråga skulle iaf höra av sig till mig när det hela är löst och jag väntar med spänning på resultatet. Är dock nöjd med att de har plockat upp frågan mellan kommunen och parkeringsbolaget.

Hoppas att detta väcker tanken på andra ställen också när det gör om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela