zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen!!

Publicerad 2011-12-29 16:34:02 i Mitt jobb.,

På måndag den 2 jan så gör jag min första arbetsdag på infektion som sekreterare.

Ska bli jättekul att komma igång, dock verkar det som det kommer bli problem from februari då de har en personal som arbetstränar på sin egen tjänst och som ska gå upp i tid. Hon och jag får ha samma arbetsplats vilket innebär att vi inte kan jobba samtidigt.

Tiderna hon har bokat kommer inte passa min kropp och liv och särskilt inte om jag också ska jobba lite mera. Känner mig lite putt men försöker göra allt för att ta det positivt och inte tänka på det nu utan ta det lite längre fram.

Men tänker gör man oavsett om man vill eller inte tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela