zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Annandag Jul.

Publicerad 2011-12-26 21:13:16 i Allmänt,

Och jag har varit på mellandagsrea.

Vet inte vilket år det var sist men det var länge sedan.

Mitt på dagen så tvättade och grejjade jag lite grann för att på kvällen åka hem till älsta dottern på 3 rätters middag som vi fick i julklapp.

Det var så gott! Märks att vi har en kock till dotter:)

Nu är det kvällen och jag ska grejja en liten stund till men i morgon är det tennis igen med bästa Anna. Längtar massor!

Ledighet är mysigt men jag är en rutinmäniska så det får inte vara ledig från vardagen för länge.

Kanske kommer jag uppskatta detta lite mera när jag börjar jobba.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2011-12-27 14:32:20

Jag shoppar väldigt sällan på mellandags rean jag heller...

Orjar inte slåss med alla människor :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela