zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Älskar att överaska.

Publicerad 2011-12-04 11:07:18 i Allmänt,

I dag fyller min kära vän Lena 45 år.

I går var vi på fest och jag hade en present som jag vet att hon skulle älska.

En biljett till julkonsert med Magnus Carlsson och eftersom jag ska gå med henne så hoppas jag på att vi får en bättre plats eftersom jag sitter i rullstol :) Det brukar vara långt fram.

Snacka om att hon gick i taket när hon såg vad det var i kuvertet. Skitkul :)

Festen för övrigt var trevlig men min hjärna orkar inte riktigt med för mycket kackel och med tanke på att över hälften jobbar i barnomsorgen så var det mycket av den varan.

Men trevligt var det allt.

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2011-12-04 21:46:30

Så kul att ge bort en present som är så perfekt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela