zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ajaj

Publicerad 2011-12-05 12:32:18 i Gnälliga tråden.,

I morse så fick jag för mig att ta liiiite mindre pulver i kapseln än vad jag har gjor de sista dagarna,

Men det fick jag snällt äta upp kan jag meddela.

Och nu VET jag att det gör ont när tårna krampar. Hade inte koll på smärtan förut men när den har varit borta ett par dagar så känns den och det stör mig.

Jaja jag är sådan så jag måste hela  tiden testa gränser och det har jag gjort idag men till lunchen blir det liiite mera i kapseln så kramperna ger sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela