zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

2 år sedan på timman.

Publicerad 2011-12-31 13:09:04 i Gnälliga tråden.,

För exakt 2 år sedan rullades jag ut från operation efter min komplicerade operation i ryggen.

Ingen rolig nyårsafton för maken med en  fru som ligger och sover och mår illa hela kvällen.

Men trots det vid gott mot och på bra humör.

Jag tänker inte så mycket på vad som hänt men när det kommer vissa dagar när det hände något särskilt så kommer det fram antingen jag vill eller inte.

Som tur är så mår jag trots allt mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela